Reklama
Reklama

W tym mięsie wykryto plastik! Lidl ostrzega klientów i wycofuje popularny produkt

Główny Inspektorat Sanitarny przekazał, że w mięsie ze sklepów sieci Lidl został wykryty plastik, co oznacza, że może w poważny sposób zagrażać zdrowiu konsumentów. Nieprawidłowości dotyczą bardzo popularnego produktu. Na jaki konkretnie artykuł trzeba uważać? Jakie działania w tej sprawie podjął Lidl?

W jakim produkcie został wykryty plastik?

Główny Inspektorat Sanitarny w swoim najnowszym komunikacie poinformował, że w Burgerze wołowym (2 x 110 g) od marki Rzeźnik zostały wykryte fragmenty plastiku. W związku z tym ten produkt musi jak najszybciej zniknąć ze sklepów sieci Lidl. Działania w tej sprawie zostały podjęte natychmiast.

Poniżej wskazaliśmy szczegółowe dane dotyczące trefnych produktów. Informacje pochodzą z komunikatu Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Nazwa produktu: BURGER WOŁOWY, 2x110g, marki RZEŹNIK.

Numer partii: 01279024.

Termin przydatności do spożycia: 29.03.2024.

Producent: Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o. o., Golina ul. Dworcowa 47D, 63-200 Jarocin, WNI 30063801.

Dystrybutor: Lidl sp. z o. o. sp. k., ul. Poznańska 48, 62-080 Jankowice, Tarnowo Podgórne.

W komunikacie Głównego Inspektoratu Sanitarnego widnieje też następująca informacja: “Przeprowadzono szczegółową analizę procesu produkcyjnego, w wyniku której nie można wykluczyć możliwości pojawienia się plastikowych elementów w produkcie "Rzeźnik, Burger wołowy, 2x110 g" numer partii 01279024 z terminem przydatności do spożycia 29.03.2024 r. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo konsumentów, podjęto decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży. Wycofanie dotyczy wyłącznie jednej partii produktu".

Czy szkodliwe produkty zniknęły już ze sklepów sieci Lidl?

Główny Inspektorat Sanitarny przekazał klientom, że: “22 marca firma Lidl poinformowała konsumentów o wycofaniu artykułu z rynku poprzez umieszczenie w sklepach, gdzie sprzedawany był przedmiotowy artykuł, plakatów z ważną informacją dla klientów oraz poprzez publikację informacji na stronie internetowej Lidla w panelu "ważna informacja dla klientów"".

Co ważne, Lidl zapewnia klientów, że mogą zwrócić trefne produkty w każdym sklepie na terenie naszego kraju bez konieczności okazywania paragonu.

Zobacz też:

W tym mleku dla niemowląt wykryto groźną bakterię. GIS ostrzega klientów

Nie jedz tego tatara! Wykryto w nim groźną bakterię. GIS ostrzega

Znany sklep ostrzega przed tymi narzędziami kuchennymi. Zawierają substancje, które zagrażają zdrowiu!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lidl | GIS | produkty wycofane