Koniec z konsultantkami? Kosmetyki znanej marki będą dostępne w Rossmannie!
Już niedługo Rossmann zaskoczy swoje klientki nowością, której mało kto się spodziewał. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych postanowiła zerwać z tradycją i pojawić się na półkach tej popularnej drogerii. Co to za marka i dlaczego ta zmiana może być przełomowa?
Rossmann co roku dodaje do swojej oferty około 7 tysięcy nowych kosmetyków. Jednak marka, która pojawi się w październiku, może zaskoczyć wiele klientek. Na półkach tej popularnej sieci znajdą się... kosmetyki Avon! Tak, mowa o tej samej marce, która przez lata działała głównie dzięki konsultantkom i sprzedaży online. Avon, firma działająca od 33 lat w Polsce, do tej pory kojarzona była raczej ze sprzedażą przez konsultantki. Teraz będziemy mogły dostać ich kosmetyki w wybranych drogeriach Rossmann.
Od października, w ofercie Rossmanna znajdziemy wyselekcjonowane, najpopularniejsze produkty Avon, które od lat cieszą się dużą popularnością. Dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji ich przetestować, będzie to idealna szansa na poznanie klasyków marki. Na szczególną uwagę zasługuje między innymi serum Anew z Protinolem. Jest to prawdziwy hit wśród kosmetyków pielęgnacyjnych. Nie zabraknie też szminki Hydramatic, wzbogaconej nawilżającym kwasem hialuronowym. Miłośnicy makijażu docenią kredki do oczu Glimmerstick, które stały się już legendą. W ofercie pojawią się też uwielbiane perfumy, takie jak Far Away, Attraction czy Little Black Dress.
Decyzja Avon o wejściu do stacjonarnych drogerii to znaczący krok, który może zainspirować inne marki o podobnym modelu sprzedaży. Oriflame i Mary Kay wciąż trzymają się tradycyjnej sprzedaży przez konsultantki. Jednak czy jest ona jeszcze skuteczna w naszych czasach? Ile razy zdarzyło ci się, że znajoma lub zupełnie obca osoba nachalnie proponowała ci kosmetyki? Takie metody, sprzedaży bardzo kojarzą się nam z modelem MLM (Multi-Level Marketing), który jest odbierany bardzo negatywnie. MLM opiera się na sprzedaży bezpośredniej, gdzie konsultantki nie tylko sprzedają produkty, ale także rekrutują inne osoby do tego samego zadania. Dla wielu ludzi taki model jest nieetyczny i nie chcą mieć z nim nic wspólnego. Dodatkowo wielu klientów czuje presję, gdy znajomi nachalnie próbują ich przekonać do zakupu. Odbiera to przyjemność z kupowania i sprawia, że marki działające w MLM są postrzegane negatywnie.
Wprowadzenie kosmetyków Avon na półki Rossmanna może faktycznie zmienić postrzeganie marki. Teraz klientki będą mogły same podjąć decyzję, bez presji i niechcianych wiadomości. To krok, który może odświeżyć wizerunek marki i przyciągnąć nowych klientów. I kto wie, może Oriflame i Mary Kay również podejmą taką decyzję w przyszłości.
Zobacz też:
Sztorm cenowy w Galerii Przymorze. Ciekawa loteria z atrakcyjnymi nagrodami!
ALDI wydłuża godziny i zaprasza na promocje na Świętego Marcina!
Popeyes świętuje Halloween! Odbierz niespodzianki i spróbuj nowości w menu