Reklama
Reklama

Czy polityka równych cen jest skuteczna? Lidl wyjaśnia

Przedstawiciele sieci Lidl zdecydowali się wskazać wyniki dotyczące polityki równych cen. My już je poznaliśmy i musimy przyznać, że są zaskakujące.

Jak polityka równych cen przełożyła się na wyniki sieci Lidl?

Lidl Polska stawia sobie za cel oferowanie produktów o wysokiej jakości po niskich cenach, jednocześnie dbając o zrównoważony proces ich produkcji. Sieć prowadzi spójną politykę cenową, zapewniając jednakowe ceny dla wszystkich klientów w kraju. Ostatnia kampania reklamowa, "Lidlowy przegląd cenowy", podkreślała ten aspekt, pokazując, że ceny wybranych produktów są identyczne we wszystkich sklepach Lidl. Jakie były efekty tych działań dla wyników sieci?

Lidl Polska dąży do ochrony budżetów polskich rodzin poprzez zapewnianie atrakcyjnych, niskich cen. W ramach tych działań, sieć oferuje klientom liczne korzystne promocje oraz specjalne akcje.

Lidl ma już ponad 900 sklepów w Polsce!

Lidl Polska jest częścią międzynarodowej grupy firm Lidl, obejmującej niezależne spółki działające aktywnie w Europie i USA. Historia Lidla sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod tą marką pojawiły się w Niemczech w latach 70. XX wieku. Aktualnie Lidl posiada ponad 12 000 sklepów w 31 krajach, z czego ponad 900 znajduje się w Polsce.

Zobacz też:

Dino. Godziny otwarcia w święta 2024 - Wigilia i Boże Narodzenie

Rossmann otworzył nową drogerię w Łodzi w Galerii Nowa Sukcesja!

Lidl otwiera nowy sklep w Pobiedziskach! Promocje, gadżety i świetne ceny już od czwartku

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lidl
Reklama