Reklama
Reklama

W Lidlu zrobisz zakupy i poszerzysz horyzonty! Ulubione gazety i magazyny teraz na wyciągnięcie ręki!  

W dobie wszechobecnej digitalizacji, gdzie niemal każda informacja jest dostępna online, prasa drukowana wydaje się tracić na znaczeniu. Jednak nie każdy z nas ma ochotę czytać e-wydania swoich ulubionych tytułów na ekranie telefonu czy komputera. Lidl Polska dostrzega tę potrzebę i postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując prasę w każdej ze swoich placówek.

Prasa na wyciągnięcie ręki

Od teraz w większości sklepów Lidl znajdziemy stałe ekspozytory z czasopismami tuż przy wejściu. To świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą szybko sięgnąć po ulubione tytuły, bez konieczności przemierzania całego sklepu. Lidl wie, że czytanie to nawyk, który warto pielęgnować. Dlatego, niezależnie od tego, czy robicie zakupy w Warszawie, Krakowie czy małym miasteczku, zawsze możecie liczyć na bogaty asortyment prasy ogólnopolskiej. Natomiast w dedykowanych regionach dostępne będą tytuły ważne dla lokalnych społeczności. 

W sklepach Lidl znajdziemy ponad 100 różnych tytułów: od dzienników, przez tygodniki, miesięczniki, aż po kwartalniki i półroczniki. Oferta jest naprawdę bogata i obejmuje również wydania specjalne! Jak na przykład wyjątkowe numery "Twojego Stylu", dostępne wyłącznie w Lidlu.

Czytelnictwo w Polsce

Z raportu "Prasa drukowana i cyfrowa 2023/2024" wynika, że w ubiegłym roku w Polsce rozpowszechniono ponad 300 milionów egzemplarzy prasy drukowanej. Co ciekawe, aż 60% Polek powyżej 40. roku życia woli tradycyjną wersję czasopism od cyfrowej. Łączny zasięg prasy w Polsce w przedziale wiekowym 15-75 lat to ponad 80%, z czego 45% to czytelnicy prasy drukowanej. To pokazuje, że mimo postępu technologicznego, wielu z nas nadal ceni sobie papierowe gazety.


 

Zobacz też:

Gang Produkciaków wkrótce się skończy! Ostatnia szansa na zdobycie maskotki w Biedronce!

Sztorm cenowy w Galerii Przymorze. Ciekawa loteria z atrakcyjnymi nagrodami!

ALDI wydłuża godziny i zaprasza na promocje na Świętego Marcina!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lidl
Reklama