Lidl odkrył prawdę o cenach w Biedronce. Klienci będą w szoku!
Wojna cenowa Lidla z Biedronką trwa w najlepsze. W obydwu dyskontach ceny wybranych produktów spadają łeb na szyję. Wojna trwa nie tylko w sklepach, ale również w internecie. Niedawno Lidl wypuścił kampanię, która na pewno zadała olbrzymi cios Biedronce.
Lidl na początku marca wypuścił nową kampanię marketingową ""Lidlowy przegląd cenowy". W ramach jej promocji wypuścił krótką reklamę na kanale YouTube, która ma formę oryginalnej prognozy pogody. W 30-sekundowym spocie reklamowym przedstawiono porównanie cen w Biedronce i Lidlu. Do porównania wykorzystano 15 identycznych produktów kupionych w obydwu dyskontach w różnych częściach Polski.
Kampania Lidla zbudziła wiele pytań wśród konsumentów. Według analizy Biedronka ma znaczące różnice w cenie, w zależności od regionu. Ceny tych samych produktów wahają się od około 161 zł do ponad 177 zł! Natomiast w Lidlu we wszystkich swoich sklepach na terenie całego kraju są te same ceny. Niezależnie od lokalizacji cena wynosiła 156 zł.
Kampania powstała na podstawie zakupu 15 tych samych produktów w 10 sklepach w Biedronce i Lidlu. Lista jest dostępna na stronie internetowej akcji "Lidlowy przegląd cenowy". Przeprowadzone badanie wykazało, że różnice cenowe w Biedronce mogą osiągać około 15 zł. W Lidlu natomiast ceny wynoszą tyle samo i są znacznie niższe od konkurencji.
Kampania, mimo iż trwa zaledwie dwa dni, spotkała się już z pozytywnym odbiorem. Klienci mówią, że nawet w tym samym mieście Biedronki, potrafią mieć różne ceny. Natomiast w Lidlu zawsze możemy liczyć na te same ceny. Najwyraźniej dla wielu klientów jest to bardzo ważny aspekt.
18 marca wystartowała nowa odsłona tej samej kampanii reklamowej. Tym razem skupiła się na różnicach cenowych między Lidlem a Biedronką w samym Poznaniu. Tym razem zanalizowana koszt 15 wybranych produktów. Wyniki porównania wskazują, że zakupy w Lidlu mogą być tańsze o 17 zł. Dodatkowo ceny w Biedronce różniły się w zależności od sklepu!
Warto również wspomnieć, że Lidl z sukcesem wprowadził system elektronicznych cenówek (ESL). Dzięki nim, proces zarządzania cenami, między sklepami jest o wiele prostszy.
Zobacz też:
Gang Produkciaków wkrótce się skończy! Ostatnia szansa na zdobycie maskotki w Biedronce!
Sztorm cenowy w Galerii Przymorze. Ciekawa loteria z atrakcyjnymi nagrodami!
ALDI wydłuża godziny i zaprasza na promocje na Świętego Marcina!