Reklama
Reklama

Lidl odkrył prawdę o cenach w Biedronce. Klienci będą w szoku! 

Wojna cenowa Lidla z Biedronką trwa w najlepsze. W obydwu dyskontach ceny wybranych produktów spadają łeb na szyję. Wojna trwa nie tylko w sklepach, ale również w internecie. Niedawno Lidl wypuścił kampanię, która na pewno zadała olbrzymi cios Biedronce. 

Lidl na początku marca wypuścił nową kampanię marketingową ""Lidlowy przegląd cenowy". W ramach jej promocji wypuścił krótką reklamę na kanale YouTube, która ma formę oryginalnej prognozy pogody. W 30-sekundowym spocie reklamowym przedstawiono porównanie cen w Biedronce i Lidlu. Do porównania wykorzystano 15 identycznych produktów kupionych w obydwu dyskontach w różnych częściach Polski.

Biedronka, Biedronce nie równa?

Kampania Lidla zbudziła wiele pytań wśród konsumentów. Według analizy Biedronka ma znaczące różnice w cenie, w zależności od regionu. Ceny tych samych produktów wahają się od około 161 zł do ponad 177 zł! Natomiast w Lidlu we wszystkich swoich sklepach na terenie całego kraju są te same ceny. Niezależnie od lokalizacji cena wynosiła 156 zł. 

Lidl wygrywa wojnę cenową z Biedronką?

Kampania powstała na podstawie zakupu 15 tych samych produktów w 10 sklepach w Biedronce i Lidlu. Lista jest dostępna na stronie internetowej akcji "Lidlowy przegląd cenowy". Przeprowadzone badanie wykazało, że różnice cenowe w Biedronce mogą osiągać około 15 zł. W Lidlu natomiast ceny wynoszą tyle samo i są znacznie niższe od konkurencji.

Kampania, mimo iż trwa zaledwie dwa dni, spotkała się już z pozytywnym odbiorem. Klienci mówią, że nawet w tym samym mieście Biedronki, potrafią mieć różne ceny. Natomiast w Lidlu zawsze możemy liczyć na te same ceny. Najwyraźniej dla wielu klientów jest to bardzo ważny aspekt. 

AKTUALIZACJA: Lidl porównanuje ceny w Poznaniu

18 marca wystartowała nowa odsłona tej samej kampanii reklamowej. Tym razem skupiła się na różnicach cenowych między Lidlem a Biedronką w samym Poznaniu. Tym razem zanalizowana koszt 15 wybranych produktów. Wyniki porównania wskazują, że zakupy w Lidlu mogą być tańsze o 17 zł. Dodatkowo ceny w Biedronce różniły się w zależności od sklepu! 

Warto również wspomnieć, że Lidl z sukcesem wprowadził system elektronicznych cenówek (ESL). Dzięki nim, proces zarządzania cenami, między sklepami jest o wiele prostszy.

Zobacz też:

Gang Produkciaków wkrótce się skończy! Ostatnia szansa na zdobycie maskotki w Biedronce!

Sztorm cenowy w Galerii Przymorze. Ciekawa loteria z atrakcyjnymi nagrodami!

ALDI wydłuża godziny i zaprasza na promocje na Świętego Marcina!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lidl | Biedronka | wojna cenowa
Reklama