Reklama
Reklama

Baby Lasagna promuje... Lasagne w Kauflandzie! 

Jeśli jesteś fanem Eurowizji, na pewno słyszałeś tegoroczną piosenkę Chorwacji "Rim Tim Tagi Dim". Charyzmatyczny Baby Lasagna pojawił się nie tylko na scenie Eurowizji, ale też... w Kauflandzie!

Tegoroczna Eurowizja wzbudziła wiele emocji. Jednym z najgłośniejszych utworów stała się piosenka "Rim Tim Tagi Dim" reprezentanta Chorwacji, która zajęła pierwsze miejsce wśród telewidzów. Kaufland z tej okazji przygotował niezwykłą reklamę na rynek chorwacki.

Kim jest Baby Lasagna?

Baby Lasagna, czyli Marko Purišić, to chorwacki piosenkarz i autor tekstów, który zyskał ogromną popularność dzięki występowi na Eurowizji 2024. Jego piosenka "Rim Tim Tagi Dim" przede wszystkim zdobyła serca telewidzów. Zajęła pierwsze miejsce w głosowaniu publiczności oraz drugie w konkursie. Marko, znany ze swojego humoru i charyzmy, szybko stał się ulubieńcem fanów. Jego muzyka to mieszanka pop punku, techno, metalu i house'u. Jego występy są pełne energii i kreatywności przyciągają uwagę zarówno młodszych, jak i starszych słuchaczy.

Baby Lasagna promuje produkty Kauflandu!

Chorwacki oddział Kauflandu, we współpracy z Baby Lasagna, przygotował wyjątkową reklamę. Promuje ona markę własną sklepu, a dokładnie... Lasagne Bolognese K-Favourites! W tej kolorowej i dynamicznej reklamie, Baby Lasagna wraz z pracownikami sklepu tańczą do eurowizyjnej piosenki "Rim Tim Tagi Dim".

Jeśli zachwyciła cię chorwacka reklama, mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Lasagne Bolognese K-Favourites jest dostępna również w polskich sklepach Kaufland! Niestety nie jest obecnie objęta promocją. 

Zobacz też:

Pierwszy Lidl w Marcinkowie! Przedpremierowe otwarcie już dzisiaj! 

Prima aprilis 2025 w sklepach. Te 5 żartów naprawdę nas rozbawiło

Jak wygląda przyszłość restauracji szybkiej obsługi? Burger King zaskakuje roślinną nowością!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Kaufland
Reklama