Baby Lasagna promuje... Lasagne w Kauflandzie!
Jeśli jesteś fanem Eurowizji, na pewno słyszałeś tegoroczną piosenkę Chorwacji "Rim Tim Tagi Dim". Charyzmatyczny Baby Lasagna pojawił się nie tylko na scenie Eurowizji, ale też... w Kauflandzie!
Tegoroczna Eurowizja wzbudziła wiele emocji. Jednym z najgłośniejszych utworów stała się piosenka "Rim Tim Tagi Dim" reprezentanta Chorwacji, która zajęła pierwsze miejsce wśród telewidzów. Kaufland z tej okazji przygotował niezwykłą reklamę na rynek chorwacki.
Baby Lasagna, czyli Marko Purišić, to chorwacki piosenkarz i autor tekstów, który zyskał ogromną popularność dzięki występowi na Eurowizji 2024. Jego piosenka "Rim Tim Tagi Dim" przede wszystkim zdobyła serca telewidzów. Zajęła pierwsze miejsce w głosowaniu publiczności oraz drugie w konkursie. Marko, znany ze swojego humoru i charyzmy, szybko stał się ulubieńcem fanów. Jego muzyka to mieszanka pop punku, techno, metalu i house'u. Jego występy są pełne energii i kreatywności przyciągają uwagę zarówno młodszych, jak i starszych słuchaczy.
Chorwacki oddział Kauflandu, we współpracy z Baby Lasagna, przygotował wyjątkową reklamę. Promuje ona markę własną sklepu, a dokładnie... Lasagne Bolognese K-Favourites! W tej kolorowej i dynamicznej reklamie, Baby Lasagna wraz z pracownikami sklepu tańczą do eurowizyjnej piosenki "Rim Tim Tagi Dim".
Jeśli zachwyciła cię chorwacka reklama, mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Lasagne Bolognese K-Favourites jest dostępna również w polskich sklepach Kaufland! Niestety nie jest obecnie objęta promocją.
Zobacz też:
Gang Produkciaków wkrótce się skończy! Ostatnia szansa na zdobycie maskotki w Biedronce!
Sztorm cenowy w Galerii Przymorze. Ciekawa loteria z atrakcyjnymi nagrodami!
ALDI wydłuża godziny i zaprasza na promocje na Świętego Marcina!