Napoje za 1 grosz w Lidlu! To nie żart, promocja już ruszyła. Wybór jest ogromny!
Lidl oferuje duże promocje na różne napoje. Dzięki rabatom można je uzyskać za symboliczny grosz. Jakie konkretnie produkty biorą udział w akcji zniżkowej? Czy trzeba spełnić jakieś warunki? Zajrzyj do naszego artykułu i dowiedz się wszystkich szczegółów.
W ramach nowej promocji od sieci Lidl obejmującej napoje gazowane marki Freeway, klienci mogą skorzystać z akcji zniżkowej 2+1 za grosz. Oznacza to, że przy zakupie dwóch dowolnych napojów objętych ofertą, trzeci można otrzymać za symboliczną opłatą w wysokości 0,01 zł. Akcja trwa od 7 do 12 lipca 2025 roku.
Promocją objęte są wszystkie warianty smakowe napojów Freeway: cola, cola bez cukru, orange oraz lemon. Akcja zniżkowa 2+1 za grosz obejmuje zarówno butelki o większej pojemności, jak i puszki aluminiowe. Daje to klientom możliwość mieszania różnych smaków w ramach jednej transakcji.
Promocja obowiązuje wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl i dotyczy produktów w identycznym lub różnym wariancie, lecz o tej samej cenie jednostkowej. Aby skorzystać z oferty, wszystkie trzy napoje muszą znajdować się na tym samym paragonie i zostać zeskanowane podczas jednej transakcji.
W podobnym mechanizmie promocyjnym funkcjonuje oferta dotycząca napojów marki Solevita. Klienci mogą zakupić trzy wybrane produkty (soki, smoothie lub lemoniady), z czego trzeci otrzymają za 1 grosz. Ta promocja obowiązuje w krótszym okresie: od 7 do 9 lipca.
Oferta obejmuje całą linię chłodzonych napojów Solevita, w tym soki 100% tłoczone, soki marchwiowo-owocowe, smoothie owocowe oraz lemoniady. Wszystkie produkty dostępne są w lodówkach chłodniczych w sklepie, co odróżnia je od klasycznych napojów z półek.
Zarówno w przypadku napojów Freeway, jak i Solevita, Lidl umożliwia dowolne łączenie smaków w ramach jednej promocji. Konsument nie musi ograniczać się do jednej wersji smakowej, co pozwala na większą elastyczność zakupową i przetestowanie różnych wariantów.
W przeciwieństwie do wielu innych promocji w Lidlu, w tym przypadku nie jest wymagana aktywacja rabatu w aplikacji Lidl Plus. Promocja dostępna jest automatycznie przy kasie, co upraszcza proces i sprawia, że oferta staje się bardziej dostępna dla szerszego grona klientów.
Promocja na lody Kaktus w Lidlu obejmuje różne warianty smakowe - zarówno klasyczne lody na patyku, jak i Kaktus Shake. Oferta dotyczy opakowań zbiorczych (np. 8+1 gratis) oraz pojedynczych lodów, a mechanizm promocji 2+1 za grosz pozwala mieszać dowolnie różne rodzaje lodów z tej marki. Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup trzech dowolnych lodów Kaktus - najtańszy z nich zostanie sprzedany za 0,01 zł.
Druga promocja dotyczy wszystkich makaronów marki Combino w opakowaniach 500 g. Zasady są analogiczne - przy zakupie trzech opakowań, najtańsze z nich kosztuje jedynie jeden grosz. Promocja obejmuje wszystkie popularne kształty makaronu tj. penne rigate, spaghetti, farfalle, pipe rigate i fusilli, umożliwiając klientom łączenie różnych rodzajów według uznania. Akcja zniżkowa będzie dostępna tylko do 9 lipca włącznie.
Zobacz też:
Biedronka przeszła samą siebie! Klienci będą długo pamiętać te promocje na markowe kosmetyki!
Styl i jakość prosto od polskiej marki. Te torebki z Biedronki rozchodzą się błyskawicznie!
Nie musisz iść do fryzjera! Lidl kusi domową koloryzacją za niecałe 10 zł!