Reklama
Reklama

Lidl rozdaje słodycze Kinder na Dzień Dziecka za 1 grosz! Klienci zaoszczędzą nawet kilkanaście złotych!

Lidl z okazji Dnia Dziecka przygotował hitową promocję na wszystkie słodycze Kinder. Dzięki rabatowi można je uzyskać za symboliczny grosz i zaoszczędzić nawet kilkanaście złotych. Szczegóły dotyczące tej akcji zniżkowej wskazaliśmy w naszym artykule.

Słodycze Kinder za 1 grosz w Lidlu. Promocja na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka Lidl przygotował ofertę promocyjną obejmującą wszystkie słodycze marki Kinder. Klienci mogą skorzystać z mechanizmu "2+1 za grosz", w którym przy zakupie trzech produktów - dwa droższe pozostają w regularnej cenie, a trzeci (najtańszy) kosztuje symboliczny grosz.

Na grafice promocyjnej widnieje informacja "Miksuj dowolnie", co oznacza, że nie ma konieczności kupowania trzech identycznych produktów. Można zestawić ze sobą różne warianty słodyczy Kinder, np. batoniki, czekoladki i drażetki, pod warunkiem że są to produkty tej samej marki.

Wśród zaprezentowanych w gazetce promocyjnej produktów znajdują się popularne warianty słodyczy tj. Kinder Chocolate, Kinder Bueno, Kinder Country, Schoko-Bons, Kinder Cards oraz Kinder Joy. Trzeba wiedzieć, że oferta może się różnić w zależności od lokalizacji sklepu i dostępności asortymentu.

Promocja działa na zasadzie naliczania rabatu przy kasie - system automatycznie obniża cenę najtańszego z trzech wybranych produktów Kinder do 0,01 zł. Rabat nie obowiązuje, jeśli klient zakupi mniej niż trzy produkty z grupy objętej promocją.

W komunikacie promocyjnym nie wspomniano o ograniczeniu liczby zestawów, które można objąć promocją. Oznacza to, że teoretycznie klient może zakupić większą liczbę słodyczy Kinder w ramach tej samej transakcji i każdorazowo co trzeci najtańszy otrzymać za grosz.

Lidl oferuje też musy w saszetkach za 1 grosz!

Promocja "2+1 za grosz" dotyczy pełnej gamy musów owocowych i zbożowych w saszetkach dostępnych w Lidlu. Obejmuje zarówno produkty dla dzieci (np. BoboVita, HiPP, Kubuś), jak i warianty dla starszych konsumentów tj. musy Tymbark czy Lubella Owsianka. Dzięki temu akcja zniżkowa nie ogranicza się do jednej grupy wiekowej.

W ramach promocji konsumenci mogą swobodnie łączyć saszetki z musami różnych marek i smaków - nie ma wymogu wyboru trzech takich samych produktów.

Zgodnie z zasadami promocji, rabat naliczany jest automatycznie w momencie zakupu trzech musów - cena najtańszego z nich zostaje obniżona do symbolicznego grosza. W przypadku zakupu większej liczby saszetek (np. sześciu), rabat zostaje naliczony dwukrotnie, o ile każda trójka spełnia warunek cenowy.

Na grafice promocyjnej widoczne są różne typy musów: klasyczne owocowe, takie jak jabłkowo-truskawkowy, warianty zbożowe (np. owsianka Lubella) oraz musy wieloowocowe z dodatkiem warzyw lub witamin. Dzięki temu oferta odpowiada na potrzeby różnych konsumentów - od niemowląt po osoby aktywne fizycznie.

Obie oferty promocyjne będą obowiązywać w sklepach sieci Lidl od 29 do 31 maja.

Zobacz też:

Kultowa marka pojawiła się w ofercie Biedronki! Ceny zaskakują!

Sokowirówka Philips w Lidlu aż 100 zł taniej. Nie ma na co czekać!

Perfumy Harry’ego Pottera wracają do Biedronki! Magiczna okazja na Dzień Dziecka

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lidl | prezenty na Dzień Dziecka | promocje
Reklama